دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید ایرانی با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید ایرانی با لینک مستقیم

دانلود جدیدترین اهنگهای ایرانی

  • ۱
  • ۰

آهنگ جدید آرمین ۲Afm به نام طبق معمول

آهنگ جدید آرمین 2Afm به نام طبق معمول



چه سَری، روزها شد سپری
من شدم تنها پسری
که روت کلید نمیکرد
الکی بریک نمیزد
به تو هیچوقت شک نداشت
تو دنیا بودی تک براش
به خاطر وجود خودت
کلی فرق کرد با قبلناش
اینو کردم پیش بینی
که بهتر از تو هیشکی نی
نباید باور میکردی
حرفایی که پشتم میشنیدی
تو همونی که دوست داشتمی
یه انرژی مثبت دوست داشتنی
که با خودت همه جوره هستمو
حال نمیکنم با دوستات ولی
طبق معمول تو هستی دلیل آرامشم
طبق معمول نمیزارم اونا قاتی ماها بشن
طبق معمول تو هستی دلیل آرامشم
طبق معمول نمیزارم اونا قاتی ماها بشن
نمی دونم من چرا نمی تونم
از تو دل بکنم یهو برم
بگو مگه بهتر از تو هم هست
زندگیم با تو راحته خوبی تو
ندارم طاقت دوریتو
از همون روز اولی که دیدمت
یهو حالم یه جوری شد
دوست داشتم شبیه من باشی
توی مشکلات شریکم باشی
هر کاری میشد واست میکردم
تا تو دوست دختر جدیدم باشی
نداشتیم با هم هیچ مشکل حادی
یه زندگی خوشگل عادی
منو همه جوره قبول کردی
واست مهم نبود حتی مشکل مادی
طبق معمول تو هستی دلیل آرامشم
طبق معمول نمیزارم اونا قاتی ماها بشن
من حرص میخورم
یه درصد نبود حس میکنم
هرکی هرچی دلش میخواد بگه
من این رابطه رو حفظ میکنم
بیخیال مردم مهم اینه هردو
فراموش کردیم قبل این
هرکی هر کاری کردو
تو یه کم حساسی
منم که رو تو وسواسی
خوب یا بد زشت یا خوشگل
مهم اینه که واسه من آسی
پس کنارم حالا بشین
تو بهترین دلیل آرامشی
به هم بزنیم ماها که چی
میخوام واسه یه شروع جدید آماده شی
طبق معمول تو هستی دلیل آرامشم
طبق معمول نمیزارم اونا قاتی ماها بشن


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی