دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید ایرانی با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید ایرانی با لینک مستقیم

دانلود جدیدترین اهنگهای ایرانی

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید ماهان بهرام خان به نام عشقه با کیفیت عالی و لینک مستقیم

موزیک ماهان بهرام خان عشقه (MP3 320 , MP3 128)

Downloading Music of Mahan Bahramkhan Called Eshghe From DayMusics

ترانه : علی تکنو ، میکس و مستر : مرتضی جباری ، گیتار : فرزاد رضایی

متن آهنگ ماهان بهرام خان به نام عشقه + پخش آنلاین آهنگ

از اولش تو اون کسی بودی که دل من میخواست تا اومدی رفت از سر من هوش و حواس

دانلود آهنگ ماهان بهرام خان عشقه

آهنگ عشقه توسط ماهان بهرام خان اجرا شده این آهنگ را از دی موزیک دانلود و گوش نمایید.

متن آهنگ عشقه با صدای ماهان بهرام خان

از اولش تو اون کسی بودی که دل من میخواست
تا اومدی رفت از سر من هوش و حواس
گیرایی چشمای تورو هیشکی نداشت
با دیدنت فهمیدم کسی قبل تو جذاب نبود
وابسته به تو شد نفسهام چه زود
مث تو هیشکی رو قلبم تاثیر نذاشت
با تو بودن خود عشقه دیوونه بازیتو عشقه
واسه تو جونمو میدم با تو قلبم تو بهشته
واسه تو مردنم عشقه واسه تو مردنم عشقه
با تو بودن خود عشقه دیوونه بازیتو عشقه
واسه تو جونمو میدم با تو قلبم تو بهشته
واسه تو مردنم عشقه واسه تو مردنم عشقه

دانلود آهنگ ماهان بهرام خان عشقه

من به غیر از تو عزیزم دیگه رویایی ندارم
واسه من محاله عشقم دوریتو طاقت بیارم
به تو وابستم و این حس واسه من عادی نمیشه
من یه دیوونم که میخواد دیوونه باشه همیشه
با تو بودن خود عشقه دیوونه بازیتو عشقه
واسه تو جونمو میدم با تو قلبم تو بهشته
واسه تو مردنم عشقه واسه تو مردنم عشقه
با تو بودن خود عشقه دیوونه بازیتو عشقه
واسه تو جونمو میدم با تو قلبم تو بهشته
واسه تو مردنم عشقه واسه تو مردنم عشقه

  • ۹۷/۱۱/۲۴
  • ali fatemi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی